reklama

Naše zdravotníctvo, bojím sa ochorieť

Nechodím veľmi často do nemocníc, ale musím povedať, že vo viacerých mestách som mal tú možnosť ich vidieť, v akom stave sú. No po dnešnom dni som sa zhrozil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: Milan Smetana)

Kam smerujú naše peniaze

Po návšteve manželkinej babky na internom oddelení sa mi naskytol úžasný pohľad na izbu a balkón. Mám pocit, že tu hrozí väčšie riziko úrazu, ako hoci kde inde. Musím povedať, že z viacerých nemocníc, čo som videl bola táto najhoršia. Kam teda smerujú naše peniaze na odvodoch. Každý sa vyhovára jeden na druhého, štát že nemá, poisťovne že nemajú, tak potom kde sú.

Žeby v platoch doktorov a v ziskoch poisťovní? Normálne mám strach ochorieť, alebo že by sa mi niečo stalo a musel by som byť hospitalizovaný. Tu je malá ukážka, nech si každý urobí sám obraz, aj keď viem, že veľa ľudí už niečo také videlo... Ďalej som už nefotil, lebo sa mi to všetko zhnusilo...

Milan Smetana

Milan Smetana

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím si,že som ako každý iný človek.Pracujem,mám rodinu.Snažím sa byť zodpovedný a beriem život reálne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu