reklama

Dva úžasné výlety.

Počas minulého týždňa sme sa s manželkou rozhodovali kam by sme sa previezli a pozreli sa. Po dlhom zvažovaní a viacero možností manželka Evka vybrala Oravský hrad a Demänovskú jaskyňu slobody. Bolo úžasné sa vrátiť na tieto miesta po vyše dvadsiatich rokoch, ktoré sme navštivili niekoľkokrát ako deti. Bolo ťažké vyberať, pretože na Slovensku je veľa miest ktoré sa oplatí vidieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Liptovská Mara,Liptovský Trnovec
Liptovská Mara,Liptovský Trnovec (zdroj: Milan Smetana)

Tak sme sa jeden deň vybrali na Oravský hrad. Stále fascinujúca a krásna vstupná brána na Oravu. Po vstupe na hrad sa ihneď vrátili spomienky s detstva, škola, deti, rodičia. Podľa mňa je to najkrajší hrad na Slovensku.Aspoň pre mňa.Každý má obľúbený ten svoj hrad. Som rád,že sa udržiavajú hrady pre ďaľšie generácie aj keď by mohol štát vynakladať viac financií na národné kultúrne pamiatky.

Po super prehliadke sme celkom aj vyhladli a keďže to je kraj halušiek tak neodolal som a dal som si ich. Ešte teraz sa mi slinky zbiehajú. Takže obed bol super. Cestou domov sme sa ešte zastavili v Dolnom Kubíne. Malebné mestečko s krásnym čistým a upraveným namestím. Po malej prechádzke a celkom už aj únave štartujeme a ideme domov. Prvý výlet bol za nami. Na hrade sme absolvovali okolo 623 schodov. Večer sme zaspali hneď. Tento deň stál za to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O štyri dni hor sa na ďaľší výlet. Tentokrát sme zobrali aj malého synovca. Smer Nízke Tatry Demänovská jaskyňa slobody. Ďaľšie úžasné miesto. Po vstupe bol synovec očarený. Nebol ešte v jaskyni, takže mal veľkú radosť. Obzeral každý centimeter priestoru. Na jej konci už bol celkom aj unavený a aj manželka. Mali sme za sebou ďaľších 913 schodov. Žartujeme že čo nás zas napadne, či tam budú opäť schody. Cestou naspäť ešte krátka zastávka na Liptovskej Mare v časti Liptovský Trnovec. Super miesto na oddych pri vode, vodné športy a zábavu. Niečo z toho sme využili a zajednali vodný bicykel. Hodinku na slnku a vode padlo celkom vhod po chladnej prehliadke jaskyne. Aj tento deň stál určite za to.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fakt je ten že na Slovensku je množstvo miest, ktoré sa oplatí vidieť.Ani nevieme hádam o všetkých.Teraz poviem, že načo Chorvátsko,Taliansko atď.Ja viem,more je more.Aj more ma svoje čaro. Ale hlavne by sme si mali vážiť svoju krajinu a možnosti, ktoré nám naša príroda ponúka.Preto si chráňme naše pamiatky a prírodu aby sme mali vždy možnosť sa vrátiť a navštíviť miesta aj po rokoch.

Už teraz rozmýšlame kam pôjdeme nabudúce.

Milan Smetana

Milan Smetana

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím si,že som ako každý iný človek.Pracujem,mám rodinu.Snažím sa byť zodpovedný a beriem život reálne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu