reklama

Ďalší útok.

Dnes som rozhorčene čítal článok o ďalšom útoku psa na človeka. Ide o mestského policajta v Galante.Za posledné roky prípadov pribúda. Ten lepší prípad je, keď sa to skončí "len" uhryznutím. Ale sú aj prípady keď dieťa bolo dohryzené na smrť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Niečo podobné sa stalo aj u nás v obci mojej dcére priamo na ulici pred domom. Aj keď sa to už stalo pred pár rokmi stále myslím na to, čo všetko sa mohlo stať. Decká sa hrali na ulici a zrazu sa okoloidúcej odtrhol nemecký ovčiak z vodítka. Neudržala ho a pes zaútočil. Dcéra mala dohrýzenú nohu, ruku a škrabance od pazúrov na kľúčnej kosti. Bol to neskutočný krik, vybehol som že čo sa deje. Naložil som dcéru do auta a šli na úrazovku. Našťastie to dopadlo tak, ako to dopadlo. Majiteľka bola vystrašená a ospravedlnila sa niekoľkokrát. Dokonca dcéru chodila navštevovať k nám, či je všetko v poriadku. Nezazlieval som majiteľom nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lenže ako čítam a vidím v televízii prípadov príbuda. Nič sa s tým nerobí. Aj u nás v obci je veľa voľne pobehujúcich psov rôznej rasy.Niekoľkokrát mi aj dcéra volala, že su na ulici psy, či by som nešiel pre ňu. Dokedy budú čakať politici aby zmenili zákony? Až nedohryzie niekoho z nich? Koľko ľudí musí byť ešte dohryzených? Ako je známe na Slovensku, všetko sa rieši až keď sa stane niečo vážnejšie. A to pri tom už nejaké prípady skončili smrťou. A aj tak sa nič nerieši. Prečo je to tak, že život zvieraťa sa stavia nad život človeka? Mali by si uvedomiť aj ochráncovia zvierat že niečo nie je v poriadku. A tiež by si mali uvedomiť aj majitelia psov, že to není hračka na batérky. O psa sa treba starať a venovať sa mu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Politici riešia všetko možné o financiách, o chode štátu, ako pre seba nahrabať, ale nenájdu si čas na riešenie prípadov aby sa ľudia cítili bezpečne.

Milan Smetana

Milan Smetana

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím si,že som ako každý iný človek.Pracujem,mám rodinu.Snažím sa byť zodpovedný a beriem život reálne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu