reklama

Pohodový večer s reklamou.

Tak ako väčšina ľudí,chcem si aj ja pozrieť večer po pracovnom dni televíziu.Či je to už slovenská alebo naše dve slávne komerčné televízie.Podľa povinností a času väčšinou začínam pozerať novinami.Ak nestíham tak začínam tzv.hlavným programom.V pohode sa usadím a idem na to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Rokmi sledovania týchto televízií som si už urobil obraz o každej jednej.Z hrôzou som zistil,že pozerať už asi nieje čo.V správach na Markíze ma hneď odradí profesionalita redaktorov,keď jeden z nich sa zakaždým pomýli.Už aj tipujem,že v ktorej minúte to bude.Aspoň,že keď sa niekto pomýli na JOJ,tak to otočia na srandu.Politika v správach je zavádzajúca,klamlivá a každá televízia prezentuje toho svojho,alebo tú svoju stranu.

Viem že či už na Slovensku alebo v zahraničí sa dejú či už zločiny,katastrofy a nehody.Ale to neznamená,že skoro celé správy sa človek musí pozerať na mŕtvoly a vrahov.Pravdaže aj to je život.Komercia ostane len komerciou.Veď z toho žijú a hrajú sa na celebrity.Mám pocit,že tak na malú krajinu ako sme my tu máme akosi priveľa celebrít.Predvádzajú sa,ukazujú sa.Medzi sebou si vytvorili smotánku a myslia si,že ľudia im to žerú.Veď aj áno...Ale ja osobne nie.A teraz prečo vlastne píšem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď už konečne prežijem správy čakám na hlavný program.Jasné že nikdy nezačne načas.Najprv treba strčiť milión reklám.A sláva....Ide hlavný program.Super.V týždni tu máme reality šou.Neskutočne ich do nás vrývajú a myslia si,že súťažiaci sú zaujimaví.Zas len komercia,treba dvíhat sledovanosť.Takže suťažiaci sú perfektne povahovo vybraní aby boli konflikty.A čo urobí Slovák?Žere to.Super,niečo sa deje.Paráda.Potom to každý rieši že kto aký je.

Takže aj to musím prežiť.Neni možné,konečne mi začína film.Skončia titulky a do mňa ide jed.Hádajte prečo.Správne...Ide reklama.Prepnem program.Aj tam reklama.Idem ďalej,zas reklama.Takto prepínam,až kým na niečo nenatrafím.Potom sa vrátim na program kde beží film.Sledujem sledujem a čo zas.Máme tu reklamu?No jasné.Ani nie po dvadsiatich minútach je zas reklama.Pravdaže 90% reklám sa opakuje s pravideľnosťou.No nič.Musím to pretrpieť.A zas sa to opakuje.Nastal čas keď to vzdávam a rozčúlený odchádzam radšej do postele.Mám za sebou super pohodový večer.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Raz som si dal tu námahu a stopoval som čistý čas filmu a reklám.Hádajte,čo mi vyšlo...Určite viete.Zo 120 minutového filmu od začiatku po koniec bol čistý čas filmu 90 minút a reklám 30 minut.A to bol 120 minutový film.To nevravím taký troj,štvorhodinový film.Pozriem si reklamu,ale keby neboli dookola stale tie isté.Hlavne upútavky na filmy.Každá reklama ta istá ukážka toho istého filmu.Toto všetko by mohlo byť aspoň čiastočne obmedzené.Čo je moc,to je moc aj na mňa.

Na jednej sociálnej sieti som čítal jeden poznatok.Citujem"pozerám pozerám reklamu a tu zrazu film".Dobre som sa zasmial,ale aj zamyslel.Je to pravda.Už pamaly nebude reklama ukončená a hneď beží film.Všimol som si to už aj ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto sú tie naše slávne komerčné televízie.Reklamy,násilie,takzvané slovenské samozvané"celebrity".Určite sú na Slovensku oveľa dôležitejšie veci.Aj u mňa.Takže z toho mi vychádza len jedno.Buď budem pozerať televíziu a rozčulovať sa,alebo ju ignorovať.

Ešte že aj napriek tomu ostalo pár relácií,ktoré si rád pozriem...

Milan Smetana

Milan Smetana

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myslím si,že som ako každý iný človek.Pracujem,mám rodinu.Snažím sa byť zodpovedný a beriem život reálne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu